31. maja in 1. junija, 2022
Dni
Ur
Minut
Sekund
Hvala vsem, ki ste pripomogli k uspehu že 23. energetske konference.
<br/>
Se zopet vidimo prihodnje leto
Grand hotel Bernardin, Portorož
AKTUALNO
NOVICE
23. Maj. 2024
Le v treh dneh do 10 odstotkov večje produktivnosti ekip na proizvodnih linijah
Kako je proizvajalcu perila na Sri Lanki v le tre…
15. Maj. 2024
Za podjetja, ki želijo ostati konkurenčna in hkrati znižati operativne stroške, brezžične tehnologije postajajo ključne
Ko se odl…
15. Maj. 2024
Direktiva NIS 2 poslovodstvom nalaga nenehno izobraževanje na področju kibernetske varnosti.
Organizacije, ki imajo celostno varn…
26. Apr. 2024
Izšla je brezplačna tematska izdaja Pametna industrija – Najboljši temelji za večjo produktivnost in višjo dodano vrednost
Z indu…
22. Apr. 2024
Nova evropska pravila za visoko skupno raven kibernetske varnosti (NIS 2) in predlog novega zakona o informacijski varnosti (ZInf-…
17. Apr. 2024
Namen industrije 4.0 je, da tovarna postane boljša različica same sebe. Ne naslednji spaceX ali tesla, poudarja Joachim Hensch, ne…
27. Mar. 2024
S projektom Tovarna leta, ki je del gibanja Izvozniki.si, predstavljamo dobre prakse v industriji (tehnološka naprednost, digitali…
27. Mar. 2024
Preverili smo, kakšne novosti pripravljajo v uspešnih podjetjih, in jih združili v tematski izdaji Izvozniki.si Novosti v uspešnih…
PRIJAVNINA
Na konferenci se nam lahko pridružite v živo, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. Kotizacija za spremljanje konference online (virtualno) je enaka kot za fizično udeležbo. Torej veljajo ugodnosti, ki so razpisane za udeležbo v živo. Za spremljanje konference prek spleta, prosim to ustrezno označite na prijavnici.
Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.
UTRINKI
Jaka Levstek
Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video
Dan Podjed
Dan Podjed (ZRC SAZU):
Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
DEJSTVA
že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno
GOVORCI
Prijavite se na novice
Please select a valid form