Prezentacije
-
PRVI DAN
- Z zgodbo, fokusom na celovito izkušnjo in optimizacijo prodajnega spleta do mednarodne širitve v zasičeni panogi; primer aRoma_Primoz OGRIZEK.pdf (8 MB)
- Vplivajte na prodajne_Matjaž BUTARA_Big Bang.pdf (2 MB)
- Smart Device’s Search for Product Market Fit_Aleš ŠPETIČ.pdf (2 MB)
- Self-management_Jaka KLADNIK in Rok ZAJC.pdf (27 MB)
- Marketinška agilnost v SKB_Maja Treven_SKB.pdf (2 MB)
- Kako smo skozi sistemski pristop postavili nov fashion ecommerce brand_Bojan ŠTURM_Sugaronly.pdf (4 MB)
- Kako doktorica medicinske znanosti postane spletna podjetnica, »zelena čarovnica«_Tina MELE_GreenWhitch.pdf (5 MB)
- Izkoristite tehnologijo za svojo marketinško prednost_Dean LEVACIC_Agilcon.pdf (1 MB)
- Dva koraka naprej od ChatGPT_Boris CERGOL_Endava.pdf (3 MB)
- Beyond Social Media_Alex ANGEL.pdf (3 MB)
-
DRUGI DAN
- Televizija ni »mrtva« – sila se prebudi. Ciljano TV oglaševanje_Filip REMŠKAR_Castoola.pdf (5 MB)
- Kako v turbulentnih obdobjih uspešno braniti omejena marketinška sredstva_Katarina PIVK KREFT_Kotanyi.pdf (3 MB)
- Kako uspešno inoviramo tradicionalna podjetja_Rinalda KLEMENČIČ_Zavarovalnica Sava.pdf (5 MB)
- Hrabro preverite ali je vaš performance marketing lahko učinkovitejši_Jure KNEHTL_WeScale.pdf (5 MB)